Senaste Inlägg

Moonshine - Hardcore Superstar

Livet kanske börjar nu, men för mig känns det som det är dags att börja skriva mina memoarer. Jag menar, jag har gått ut gymnasiet och har inte en aning om vad som händer med mitt liv efter vistelsen på Mallorca. Kanske drar till Bali och arbetar som ap-skötare. Eller kanske går med i militären. Vad vet man?


Sommaren har gått på ett kick, jag har inte hunnit med något förutom jobba. Nu återstår jobb i 4 dagar till, sedan är jag ledig i 2 veckor innan resan börjar. Jag börjar känna mig lite smått nervös, men inte bara inför hur det kommer att gå på kursen utan även för många andra saker i min omgivning.

Just nu hade jag gärna fortsatt min sommar uppe i fjällen, i en badtunna, med mina bästa omkring mig och sluppit oroa mig för allt. I den här takten kommer jag troligtvis får blödande magsår om en vecka och dö en stressad död.

Klart slut, varulvstjut

2 Kommentarer

Postat av: Stina den 2011-08-08 @ 00:00:57
http://attherainbowsend.blogg.se/

Inte dö, Kajsa.. :( Om du dör, vem ska då följa mig till Afrika och volontärarbeta? Och vem ska jag då starta band med? Vi kan ju inte låta våra talanger (och ytterst vackra bandnanmnsidéer) gå till spillo.... :(



I need you! Alive! <3

Postat av: Kajsi den 2011-08-08 @ 09:18:38
http://madresdiaz.blogg.se/

Oh snap! Nej, det går ju inte :S Jag får helt enkelt vänta med döden tills... döden skiljer oss åt i ett senare skede! :* <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback