Senaste Inlägg

Genom eld

Ingen stuga blev det, men dock en otroligt skön helg ändå.

- Fredagskvällen/natten spenderades i Gunnarn med underbara brudar och killar. Efter snack hos Petra drog vi iväg ut på bilkaravan med 5 bilar, och sedan vidare hem till Ewe där Jonnie, Jakob och Yggan hade bakat kladdkaka och tänt ljus och mysat till det. Grabbarna låg mest bakom soffan och mysade tillsammans, medan vi brudar satt och pratade. Kladdkakan brändes ganska ordentligt, men det fixades snabbt med osthyvel. Sedan bar det iväg ut på bilkurragömma och till Petra igen för grönsaker och en mysig film.

- Lördagen spenderades hemma i huset, alldeles ensam med strykjärnet och slickepotten som vän. Jag strök i tre timmar och bakade kladdkaka. En skön kväll även denna faktiskt, ibland är det skönt att ha en stund för sig själv.

- Söndagen var väl inte min bästa dag. Det som gjorde dagen var att jag äntligen fick träffa min Jonatan. Efter att jag kört av vägen runt Pauträsk...

Nu börjar det hårda livet med skuula. Jag har i ren frustration varit hungrig hela dagen. Det sög ju...

Sommarn borde komma nu. Med festivaler, bröllop och bartenderutbildningar utomlands låter det mycket bra.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback