Senaste Inlägg

Would?

Så vad har jag ägnat sportlovet åt? Lata mig till större delen. I måndags skjutsade jag finaste till Pauträsk för att jobba, och sedan blev det mys med b-rudar på Akkan. Tisdag körde jag faktiskt lite skoter, och tro det eller ej, men på onsdagen så städade jag. Idag, däremot, har jag hunnit med att göra Umeå osäkert med 3 fina brudar. Ingen shopping blev det, men dock mycket välbehövligt prat och gott fika på Station. (jag kände hur sugen jag blev på att flytta)

Imorgon får vi se hur det blir. Antingen stugan om det är underbart vackert väder, eller så stannar jag hemma och umgås med mina underbara tjejer samt hinner få bort lite plugg. Båda lockar så otroligt mycket... What to do, what to do...

Citat, brorsan:
Vi ser några underliga spår i snön utanför huset. Jag tänker högt för mig själv och undrar vad/vem det kan vara.
"Kanske en björn. Eller en lo. Eller helt enkelt ett monster."
Säkerligen Johan, säkerligen.

Nu längtar jag efter min fina J♥ som naturligtvis skulle jobba hela veckan man är ledig. Tajming kallas det.


Would - Alice in Chains


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback