Senaste Inlägg

Scheisse, be mine

Idag är kanelbullens dag. Det jag har ätit är en hälsotallrik, en negerboll och en korv från Schell. Ironi.

Jag och mamma bestämde oss för att dra iväg till Umeå en sväng (bara 50 mil fram och tillbaks, är ju ingenting!) och shoppa loss lite. Fina kusin Rasmus och Viktor dök upp och fikade med oss på Station, och Corre och Mad Dee beblandade sig med oss på Skopunkten. En mysig dag fylld med bara en massa trevligheter! Jag känner hur jag taggar fredag. Fötterna ska blöda och Madde ska dricka... Ja... Allt.

Nu ska jag sooova och sen ska jag mot oändligheten och vidare. Närmare bestämt sjukan och hugga av mitt ena pekfinger.


Tack du tack du, hej du hej du

Scheisse




4 Kommentarer

Postat av: Elinor den 2011-10-05 @ 11:01:54
http://eelilicious.blogg.se/

Ne vet inte vad som hänt, det är bara lite upp och ner. men.. äh!

Åh gud vad nice! tråkigt det inte finns så mycket jobb :/

Jag funderar på om jag ska åka tillbaka till spanien och försöka se till så jag kan bo och jobba där, hade varit helt underbart ju! :)

- Om inte spanien, så helt klart bartender på annat håll! :) <3

Postat av: Madde den 2011-10-05 @ 16:32:13

Hahahahahaha nu garvade jag upp maten jag just åt

Postat av: Cassandra Bergeling ♥ den 2011-10-06 @ 07:07:37
http://ewcb.blogg.se/

kikar in och hoppas att allt är bra? :)

Postat av: Kajsi den 2011-10-06 @ 09:13:53
http://madresdiaz.blogg.se/

HAHA Mad du är så äcklig. Jag älskar dig <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback