Senaste Inlägg

Myyys på badhyyys!

Jag brukar rosta albinokaniner i en brödrost nää jag skoja bara självklart är jag inte så elak men albinokanier.

Sittetr nu på badhuset och jobbar jätte hårt med sällskap av Eve och Vicky, och eftersom dom är så snäll så har dom bjudit på fika.

Nu så är det en liten larv här och kryper på bänken. Missade en vid middagen, magen kurrar efter den faktiskt, tänk vad en så liten grej kan mätta magen! Maskar är ju proteinrika har jag hört! :D

Flera stycken här på badet har idag sagt att jag är världens hetaste badvakt, ska nog slita på mig bikinin nu och börja använda den som arbetskläder, hoppas jag får lite i dricks då! :D (behöver pengar).

Nä, tillbaks till arbetet! Pyss och kram

2 Kommentarer

Postat av: Elinor den 2011-10-20 @ 13:39:56
http://eelilicious.blogg.se/

sv; åååh då kommer jag och kör afterski/after SUN året om... låter bra va? hihi :$

Postat av: Elinor den 2011-10-24 @ 10:20:15
http://eelilicious.blogg.se/

sv; Ja verkligen!! :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback