Senaste Inlägg

Bring me to life

Gårkvällen spenderades i Philadelfias nedre regioner med män, kvinnor och ungdomar i en enda blandning. Chips, kladdkaka, paj (både blåbär och något som jag tror var äpple), muffins och några drickbara alternativ fanns att inmundigas. Band Hero spelades, unga män var besvikna på sig själva pga "dålig insats", filmer diskuterades och sågs, fötter antastades och reflexer försökte hittas - ibland utan resultat. En helkväll. Mörkret la sig ganska snabbt över hålan Storuman och Elin sprang som en jagad iller för att hinna ifrån det. Vilket är ganska omöjligt...

Idag väntar skjutsning till byar utanför Storuman, trevligt sällskap hos kusin och mat hos mormor. Känner jag min mormor rätt kommer hon att göda ihjäl mig inom en snar framtid. Tack å hej


1 Kommentarer

Postat av: Anonym den 2010-09-06 @ 21:13:02
http://elonslife.blogg.se/

haahahahahaha. först fattade jag inte vad du menade :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback