Senaste Inlägg

Here we go again

Efter noga övervägande bestämde jag mig för att byta från bloggspace till blogg.se. Jag insåg snabbt att det var ett klokt beslut... Min gamla blogg hittar ni här http://smaskigadagar.bloggspace.se/


Så vem är jag och vafan gör jag om dagarna?

Jo, det ska jag förklara. Kajsa Lovisa är mitt namn och jag bor i en liten håla vid namn Storuman (som ni kanske känner igen p.g.a en skidskytt kallad Björn Ferry. Köp gärna hans "Pillesnas i vas"). Om dagarna kryper jag omkring i Luspengymnasiets korridorer och flämtar åt allt plugg vi har inom Samhälls Språk samt busar med mina flickor i BOF-soffornas enkla boning. På kvällarna roar jag mig med att jobba på badhuset och dränka små, odrägliga typer. Om det inte är lov, vill säga, då jag jobbar som slav åt Hotell Toppen (iaf just nu), badar, shakear loss på Talludden och pussas med min finaste, bästaste Jonatan.
Jag gillar långa promenader i regnet och häftiga utekvällar på en av de många klubbar vi har här i Västerbottens inland.... NAT! Jag gillar långa promenader, ja, men regna kan det göra när jag är inomhus. Klubbar finns det inga av här så jag föredrar mysiga hemmakvällar med mina finaste hjärtegull.
Nej, jag har inga barn. Bara katter. 18 vårar är jag än så länge och jag vill uppnå något stort med mitt liv (som förmodligen de flesta vill). Som otur är har jag ingen aning om vad det skulle kunna vara... Jag längtar tills jag blir pensionär.


Över and ut.

1 Kommentarer

Postat av: Cajsa den 2010-08-11 @ 18:58:33
http://ordsomarbra.blogg.se/

Skojjaru Kajsa! Heter du Kajsa Lovisa! :O Ska du ta alla mina namn ifrån mig ? :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback