Senaste Inlägg

If you have to kill me, use a tommy-gun baby

- Imorrn börjar det hårda livet, det vill säga skolan. Vi startar stenhårt med upprop kl.9 på morgonen och fortsätter sedan med utdelning av några jävulska uppgifter. Tror jag. Sen fortsätter veckan med tortyr - både psykisk och fysisk...

Men jag är inte ledsen för det. Tvärtom, dagen får lite rutin, man får saker att tänka på så man glömmer de vanliga vardagsbekymren. (Ifs får man nya. S.k plugg) Dock blir det lite tungt att kliva upp på morgonen och inte "förmiddagen"...

- Ikväll börjar jag också jobba igen på "gammjobbe". Det känns skön-t.

- Min bror har aldrig sagt något så fint till mig som i förrgår. "Du blir bara mer och mer cp med åren" Tack. Det värmer.

Jag mår bra. Så bra som man kan må. End of story

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback