Senaste Inlägg

It takes a fool to remain sane

Nu har den finaste pojken på hela jorden flyttat ca 40 mil. Och jag saknar, ja det gör jag, men det är bara fyrtio mil, och det finns telefon/skype intalar jag mig själv. Vi kommer att träffas åtminstone en gång i månaden (hoppas jag), och det blir nog bara ett år (förhoppningsvis) = ungefär 1/100 av våra liv. Men ändå är det som när man var liten och mammasjuk. När man inte klarade av att sova borta ens en enda natt. Det är värst i början, och nästa år kommer jag att titta tillbaks på det här inlägget och tycka att jag är en big sizzy. Kanhända att jag till och med kanske sitter och småflinar lite åt mig själv och mina dumheter.

En väldigt, väldigt mysig helg har det faktiskt varit. Härnösand är nog en av de mysigaste städerna! T-shirtar har hunnit inhandlas på H&M, fäktning har pågått inne på toys r' us, kinamat har avnjutits och "Trollkarlens lärling" har setts. Den var att rekommendera, fo' sure!

Nu återstår; Sängen, där jag i och för sig har spenderat de senaste 7,5 timmarna. Snor är orsaken.

Kött å blåbär

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback