Senaste Inlägg

Kærligheden kalder nu i nat, kalder du

Igår hade jag turen att få fara ut och äta glass/åka bil med två brudar. Den ena var tyvärr tvungen att fara hem redan vid halv tio, men hann ändå med att leka magiker med våtservetter och klä ut växelspaken till Ester. Mycket prat om boys,boys,boys, framtidsplaner samt annat då vi slutligtvis kom fram till att mycket finns gemensamt tjejer emellan samt killar emellan.

Jag återkommer. Jag ska spöa min bror med fjärrkontrollen pga "Så funkar det!".

I'm back. Ikväll blir det firning av Flinn och Bomb (aka Anna och Elin). De sma underjordi har blivit myndiga och det ska firas med 30 st 7:or och 3 80%absintflaskor. Och allt ska i Anna och Elin. Naat! Vi ska dricka saft och ha det mysigt, allihopa :]

Nu ska jag äta och prata skit med min mamma. Jag avslutar med ett citat av citatens mamma:
¨Förut var Storuman The shit. Nu är det shit utan The"

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback