Senaste Inlägg

Livet är en fest!

-

Någon har varit så smart att den har satt Tyska steg 3 före steg 2 för SamhällsSpråk 3. Vi måste börja läsa steg 2 NU om vi ska hinna med båda. Klommerhuven finns det...

Förkylningens vackra nuna har börjat visa sig i mina bihålor samt näsa. Jag ska supa saltvatten hela kvällen och inhalera c-vitamin. That's how we do it. Och är jag förkyld på höstfjällturen så hugger jag bort min näsa med en panga och fortsätter - utan pardon.

Det kanske inte blir hotellet ikväll för festligheter på årets "Höstglöd".

Jonatan drog sin cos. (HAHA sin, cos = mattetermer. Jag har otrolig humor, otrolig!)



+


Matte C gick bra idag. Jag kanske överlever!

Förkylningen torde gå över om jag bastar som en idiot ikväll efter jobbet som ger mig pengar. Big +

Det kanske blir hotellet ikväll för festligheter på årets "Höstglöd" :)

Jonatan kommer tillbaks imorrn eftersom Härnösand då står på schemat.




Ibland brukar jag fundera och drömma om helt onödiga saker. För det mesta glömmer jag bort drömmen efter frukost, då jag har annat att tänka på, och för det mesta tänker jag aldrig just den onödiga tanken igen. Jag ville bara säga det eftersom jag hade tänkt berätta om min dröm jag drömde inatt. Men jag har glömt den.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback