Senaste Inlägg

Seglaren - Monty

Min dag började som vanligt. Jag gick upp, sjöng en trevlig låt av Tunnan och Moroten i akapella med min bror och ramlade i trappan. Igen...


Jag kan säga såhär; Trippen till Östersund gör vi om, och därmed basta. Laserdome, Bodaborg, gokart, drinkblandningar, blåmärken på de mest konstiga ställen, hög musik, väldigt, VÄLDIGT bra sällskap och mycket mer gjorde resan alldeles, alldeles underbar... Nästa gång har vi däremot bestämt att det blir mer än en natt i en stuga, eftersom denna gång gick alldeles för snabbt. Bilder will come.



Sommaren har gått alldeles för fort. Det har varit helt underbart vissa stunder, och vissa stunder inte alls så underbart. Sånt är livet.

Ibland är man för egoistiskt för att ta vara på tiden. Ni är underbara, och jag älskar er. Det hoppas jag att ni vet.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback