Senaste Inlägg

Snabbköpskassörskan...

Ibland gillar jag att jobba. Det bästa med jobbet är när man får sluta tidigt.

Imorgon är min sista dag på jobbet, åtminstone för i sommar. Det ska jag fira med att gå ut och göra helikoptern på torget samt skrika "ÄNTLIGEN!" ....om jag kunde....
Nej, sanningen är den att min finaste tänker bjuda mig på middag på Kitas och sedan ska en del av kvällen spenderas med två styckna mysmissar. Låter som en helkväll. Bra avslutning.

När jag går där på hotellet och bäddar de där förbannadessatansjävla sänghelvetena så hinner jag tänka väldigt mycket. Idag hann jag planera en del av min framtid; Jag startar ett motell (ett hotell blir för stort) med olika tema för varje rum! Ett med filmtema, ett med musiktema osv... Skräcktema? Jag är så underbart smart ibland att jag undrar varför.

Förövrigt så tänker jag nu dra iväg och köpa mat på Ica. Om ni ville veta. Och om ni ville veta nått ännu mer intressant så ligger det en mosad mygga på mitt arbetsschema. Jag tror den dog av chocken.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback