Senaste Inlägg

Too much love will kill you

Skype är en bra uppfinning, helt klart. Man kan prata och skriva samtidigt. Vågar man inte säga nått kan man ju alltid skriva :]

Förkylning däremot, är inte en så underbar uppfinning (eller det beror ifs på).  Men har man en dator kan man alltid spela Sims, lyssna på Spotify eller kolla på Tintin på youtube. En del av min dag har gått åt till det.

En annan del av min dag har bestått av filosofi, vilket jag tror blir en intressant kurs. Vad händer efter döden? Vem är jag? Ja, sådana flummiga frågor. Läraren underströk dock att det inte är en flummig kurs.

Den tredje delen av min dag bestod av att försöka hitta på företagsnamn till vårt projektarbete. Vi kom fram till HesomhännhehännhännaAB, SkaviliggaskedAB, KunnvihittpånåAB, AvskynibynAB samt andra inte så tilldragande namn.

Nä, året har gått ut hårt. Men hårda tjejer klarar hårda grejer. Bokstavligt och bildligt.

Nu ska ja ta fram spenderarbyxn å hannel litte. Hejssvejs

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback