Senaste Inlägg

I'm a barbiegirl in a barbieworld

Like in plastic - it's fantastic!

Som synes lyssnar jag på Aqua. Jag har fått en thaang för dessa otroligt musikaliska människor. Bättre än Bach.

Nej, nu tog jag väl i. Jag lyssnar mer på dem bara för att de frambringar minnen från en svunnen tid. När allt man gjorde var ungefär att lyssna på Aqua, dansa och leka.


Det enda av intresse som hänt idag är att Madeleine har kallat filosofiläraren för en tråkig människa, och att Stina även kallade honom för kötthög. Underbara människor. Jag känner dom. Sedan har mys på akkan med brudarna stått på schemat, och nu ikväll blev det jobb.

Ibland har man ju underbar tur också! Som ni vet är jag inte ett fan av matte C... Jag var tvungen att göra en diagnos jag inte förstod, och vem kommer in genom badhusdörren? Jo, en mattelärare. Som hjälpte mig. Äjvsåm


1 Kommentarer

Postat av: elon den 2010-10-14 @ 23:21:31
http://elonslife.blogg.se/

Vad bra att du kunde få hjälp med diagnosen då. men serri alltså, jag har inte fått nå mkt gjort ikväll. datorn gånger tusen :/ jag behöver skicka in nå uppgifter som alla blev klar med för längesen..... hahahah :P pussen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback