Senaste Inlägg

Mama i'm coming home!

Tur att det är söndag idag. Jag är trött både psykiskt och fysiskt.

Det blev en väldigt lång, men bra dag igår. Jobb i tre timmar med Kim och sedan iväg med bussen till Lycksele och marknaden. Marknaden löpte jag igenom själv på tio minuter för diverse inhandling av remmar och munkar och sedan drog jag mig vidare till min käre kusin Pontus lägenhet. Väl där fanns det två grabbar vid namn Stefan och Frallan, varav den ena av dem (Stefan) lagade middag åt mig. Creds till dom köttbullarna och makaronerna!

Efter några powernaps kom ett stycke Stina körandes i en Camaro ackompanjerad med André och Cecilia och det bar iväg till Andrés syrra en sväng för upphämtning av folk och minttu-shots. Hotellet nästa!

Väl på hotellet var det byss med folk! Folk överallt, så att säga. Men vi tog oss fram till dansgolvet och shakeade som aldrig förr... Efter en sådan svettig upplevelse är man tvungen att dricka nått. Jag, Corre och Stina gick och satte oss i aqua-rummet där piggelin-drinkar och alkoholfria, otroligt söta drinkar bjöds runt.

När klockan var två var allt slut. Kvällen gick riktigt snabbt (som vanligt när man har kul) och många bekanta ansikten sågs. Rabih körde förbi och ville ha uppmärksamhet medan vi gick vidare för att först skjutsa hem en kille vid namn Blåbär (som förövrigt tänkte elda upp sin kompis Eriks lägenhet p.g.a trekant) för att sedan dra oss hemåt. Stina körde som en idiot på ett bra sätt, så vi var hemma redan en timma efter vi lämnat Lycksele. Och då var klockan fyra. Jag sov gott kan jag säga.

Tack för en vild kväll!


Mama, i'm coming home - Ozzy Osbourne

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback