Senaste Inlägg

My little pony

Den här kvällen är en sån här typisk kväll då man inte orkar bry sig ett skit om det mesta, då man verkligen gör allt för att slippa skolarbete. Så därför, se nedan:

DITT LIV
Ögonfärg: Blågröngråa. Klorvattenfärgat ;)
Skostorlek: 37/38. Beroende på årstid
Brukar du dricka ofta: För det mesta!
Svär du ofta: Alldeles för ofta
Antal kuddar i sängen: Dos
Vad hatar du mest: När man har tagit sig till lvl 10 på WoW, sen orkar man inte mer :P ;P;P;P:P;P;;P:P
Dina rädslor: Mörker, att någon i min närhet inte mår bra
Ditt nästa mål: Kanske göra färdigt alla måsten
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja, för det mesta. Inte överallt, dock
Antal timmar sömn inatt: Många timmar - konstiga drömmar.
Sov du ensam: Inte om man räknar min dröm.

SENASTE PERSON SOM
Du pratade med: Mi madre. Hon tyckte att Llamas with hats var bra.
Du sa hej till: Juuhan, min käre bror.
Du var hemma hos: Juunatan :*
Du fick en kram av: Räknas det om ens vän lägger sig på en och säger "gosegosegosegos"? Isf Mad Dee.
Ringde till dig: En medelålders man med dolt nr.
Skickade sms till dig: Elin min ven.
Fick dig att gråta: Löken.
Du gick på bio med: Juunatan! "Dumma mig" :]
Du gick på stan med: AHAHAHA förlåt... AHAHAHAHA stan? Juunatan i Härnösand.

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär: Abiselut.
Skolkat: Nej, jag är en hederlig kvinna. Sådana saker gör jag inte.
Sovit utomhus: Jååsåda
Gråtit i skolan: Ja, men det var ungefär 5 år sedan.
Spytt i skolan: Aa... Fast ne.
Förlorat en vän: Ja, ungefär 5 år sedan.
Druckit: Som sagt, jag är en hederlig kvinna.
Snattat: För det mesta, ja.

FAVORIT
Färg: Kornblå, medelhavsgrön och korallröd. Lite lila kanske.
Mat: Palt is my thaang. Och även kyckling med quinoa. Och kanske lite andra saker också.
Efterätt: Vit chokladterrin. Mumselimumseli
Rum i huset: Toan, absolut.
Månad: Hmm, låt mig se... Januari, februari,mars,april,maj,juni,juli,augusti,september,oktober, november... och december.
Kroppsdel på motsatta könet: Axlar, ögon, rumpa, allt.

DE SENASTE 24 TIMMARNA
Gråtit: Nejnej
Köpt någonting: Ehe... Ja, kanske lite för mkt.
Varit sjuk: Ja, men det är en konstant företeelse.
Sjungit: Jååda! "I feel pretty, oh so pretty!"
Sagt "jag älskar dig": Ja, på 3 olika språk! Slå den ni!
Träffat någon ny person: Jååda! En trevlig tant.
Saknat någon: Jaharu!
Kramat någon: Ett antal kvinnor och män. Pojkar kanske... :O

VÄNNER
Vem av dina vänner är mest lik dig: Alla mina vänner, på olika sätt.
Vem är högljuddast: Beror på i vilken situation. Farfar är min vän och väldigt högljudd. Han tar nog priset.
Vem får dig att skratta: Amazing horse. Han är också min vän. Och Zohan. Och mina tjejor. Och vissa grabbar. Och min grabb.


Vafasn, nu ska ja ta å plugga lite spanska!
Hejdaa

4 Kommentarer

Postat av: Milla den 2010-10-12 @ 23:18:25
http://emberius.blogg.se/

'Llamas with hats' verkar vara en ripoff på Charlie the Unicorn! :P



http://www.youtube.com/watch?v=Q5im0Ssyyus

Postat av: Stina den 2010-10-12 @ 23:33:33
http://attherainbowsend.blogg.se/

Hahaha! Du är för rolig du, Kajs-b :D Jag tycker om dig!

Postat av: Kajsi den 2010-10-13 @ 16:56:23
http://madresdiaz.blogg.se/

Milla; Ja det är samma skapare! :D Får man fråga vad ditt användarnamn och lösen är? :O



Stina, aj lav jo :*

Postat av: Milla den 2010-10-14 @ 12:07:53
http://emberius.blogg.se/

Haha, det förklarar ju en del. Man kan inte göra annat än att älska Charlie ^__^



Jag ska snart låsa upp min blogg igen tror jag :) När jag läst igenom vad jag vill att folk ska läsa och inte :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback