Senaste Inlägg

Sexy back

Äntligen känner man sig som en människa igen och inte retardation in a box. Ibland kan det förvåna en, när man inser hur lätt det är att andas egentligen.


Efter mina fadäser hos The knäcker så har jag legat och läst Sune med katten i ungefär 2 timmar. Jag måste säga att jag älskar den pojken!♥


"-Jag funderar, säger Sune. Min mamma måste ha varit tillfälligt blind, döv och dum i huvet när hon träffade pappa.
Sophie fnissar.
- Såklart! säger hon. Såklart hon var. Det är ju sån man blir när man blir kär!"

/Sune och klantpappan (Kan man ärva klumpighet?)

1 Kommentarer

Postat av: Stina den 2010-10-28 @ 23:09:59
http://attherainbowsend.blogg.se/

Haha, Sune är bra underbar han!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback