Senaste Inlägg

Sjung om studentens lyckliga dar

Nu vill jag ta studenten. Eller okej, balen kan vi väl köra hårt på först, men SEN!

Och sen ska jag bli förtidspensionär, vinna jättemycket pengar och leva lyckligt i hela mitt liv. Bredvid min sida ska Jonatan stå, och jag ska aldrig behöva diska eller städa, som han så snällt gör. I och för sig så gör han allt jag ber honom om...

På min egna privata strand ska jag ligga och glassa med mina brudar och dricka piggelindrinkar hela dagarna (dock inte för många, det kan lätt urarta) och bada i min 300x200m pool.

Pappa ska få en lamborghini, mamma ska få åka jorden runt med mig, och Johan... Ja, han kan få en egen Chewbacca.

Life is like a box of chocolate - you never know what you're gonna get.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback