Senaste Inlägg

Sometimes I feel like I don't have no partner

En lååååång dag, och jag har glömt hälften av allt jag skulle göra. Det försvann ner i bastuavloppet när vi hade bastuextrem-utbildning...

Klagande, se nedan:
- Man ska tamme inte ta på sig för mycket saker. Man glömmer bort det mesta i längden.
- Man kan inte alltid vara glad. Such is life
- Biljävel från helvete!
- Facebook förstör mitt humör nått så kopiöst ibland
- Ryggsatan. Gå och dö
- Jag har aldrig haft svårt att sova. Men nu!?
- Mitt hår har Downs syndrom

Uppmuntrande, se nedan:
- Bastuextrem idag på jobbet. Hela min kropp är numer len som en bäbisstjärt. De ni!
- Bilen fungerar iallafall
- Jag har städat mitt rum och upptäckt saker ingen människa tidigare skådat. Samt gamla, intressanta syner på religion nerskrivna.
- Lillbäck imorrn
- Jag har tur som har så underbara människor runt mig♥


"Ojojoj, hon har fiskat lamm!" /Citatens mamma


1 Kommentarer

Postat av: Stina den 2010-10-28 @ 09:52:54
http://attherainbowsend.blogg.se/

Kärlek till dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback