Senaste Inlägg

Ain't no mountain high enough

Visst är det skönt att komma hem från fjället när nätterna är kalla och dagarna blåsiga. Men den här gången hade jag kunnat stanna en natt till där uppe...

Tältet gick bra att sätta upp, maten gick bra att äta men bäst av allt var nog umgänget! Att sitta där vid elden och prata, att sitta 8st i ett 3-mannatält och mysa, att ligga i stugan och snacka skit och att allmänt bara umgås och skratta tillsammans. Livet är bra underbart ibland!

Livet blev inte mindre underbart när jag kom hem, fick duscha av mig fisklukten (och diverse andra odörer) och gå och sätta mig framför datorn medan världens bästa mamma lagade gomatn och Johan underhöll mig med scener ur "Nöjesmassakern". T.ex denna: Jätten.

Dock blev livet lite mindre underbart när katten behagade spy på en trevlig plats. Men jag är glad ändå! It's friday - i'm in love!

Shulelilu!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback