Senaste Inlägg

Forever free

Jag har höga mål i livet.

1. Jag ska resa. Mycket.
2. Jag ska lära mig spela gitarr som en gud.
3. Jag ska ha ett jobb där jag får hjälpa människor och som jag trivs med. Det hade inte varit dumt att få tjäna lite pengar heller. Typ så man är oberoende.
4. Jag ska ta vara på alla chanser jag får. Inom allt. Erfarenhet är det bästa man kan ha.
5. Jag ska ha en båt någon gång under min livstid.
6. Jag ska aldrig mer räkna matte efter matte C.
7. Jag kommer att ha en underbar familj.
8. Jag ska aldrig göra något jag verkligen inte vill.
9. Jag ska komma över mina ovanor. (fråga mig inte vilka. Det är ett antal)
10. Jag ska ta vara på alla de stunder jag har haft, har och kommer att få med mina närmaste.
11. När jag blir pensionär ska jag göra precis vad som faller mig in. Det inkluderar "inte ett skit".


Det enda man med säkerhet vet om framtiden är att det blir allt mindre av den.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback