Senaste Inlägg

I'm not gonna cook it, but i'll order it from ZANZIBAR

FYI: Jag har gjort Spaghetti Carbonara. När jag kokar spaghetti brukar jag hälla lite flytande margarin i vattnet innan spaghettin. Idag uppstod ett mönster i vattnet. Det såg ut som en hjärna.



En sak jag har tänkt på är hur fasn jag ska ha pengar till allt nästa sommar? Bartenderkurser, Sweden Rock, utlandsresor... Ja, jag får helt enkelt sälja min själ. Sånt är livet.


Min kväll kommer att bestå av; matte, matte, matte och lite mates. Matte är inte min starka sida, som förståeligt är. Algebra, derivater och grafer är inte my cup of tea. Te är inte min grej överhuvudtaget. Det smakar inte så mycket.

Countdown, 4 days

1 Kommentarer

Postat av: elon den 2010-09-09 @ 19:02:37
http://elonslife.blogg.se/

maten ser bra ut hörru! Haha :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback