Senaste Inlägg

I'm sorry! I can't afford a ferrari

Bra dag. Matten gick bra (jag får jobba in fredagar=wihuuu!), filosofin var intressant och när jag kom hem fick jag sova en sväng för att sedan börja jobba. Dock är mina drömmar fortfarande helt konstiga. När jag vaknade efter min powernap så var jag stensäker på att det var morgon. Det var det inte. Klockan var 5 och jag skulle börja jobba om en halvtimme. Det gjorde mig ytterst förvirrad.

Även inatt hade jag en väldigt frustrerande dröm. Jag drömde att jag hade blivit så svag så att jag inte kunde kasta "kast med liten boll" längre än högst tio meter. Först blev jag irriterad... Och det slutade med att jag, i raseri, låg på backen och slogs med något ej levande ting. En stylta. När jag vaknade imorse hade jag träningvärk i sidan på ryggen där jag inte ens visste att jag hade en muskel. Förunderligt, min käre Watson.

Späckad vecka; Jobb, spanskaläxor, matte, filosofiuppgifter, funktionär i Kommunmästerskapen, skolfoto (om någon av mina kära klasskamrater läser min blogg, kan ni snälla berätta vad ni fick sagt om temat idag?), måske att det även blir Lycksele-marknan till helgen.

Dagens citat: "Barn är det vackraste som finns på denna jord. De är så vackra när de håller käften." /Citatens mamma


2 Kommentarer

Postat av: annak den 2010-09-28 @ 15:42:32
http://annaankankarlsson.blogg.se/

Du får följa nån gång ;) men nu har vi bestämt oss att inte käka skräpmat på ett jävla bra tag! :)

Postat av: Kajsi den 2010-09-28 @ 17:57:19
http://madresdiaz.blogg.se/

Haha ja blir bra! ;) Hör av dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback