Senaste Inlägg

Like chewing on pearls

Jag skulle stryka, städa och plugga ja... Ha-ha. Städat har jag gjort, pluggat har jag gjort (dock ytterst lite) men strukit har ju gått käpprätt åt hell. Jag har helt enkelt blivit ett offer för musiken.

Jag har lyssnat på musik i säkert 6 timmar oavbrutet. Helt underbart, för att vara ärlig. Det finns musik för alla humör, alla känslor och alla typer av människor. Om jag är ledsen, glad, överkär, arg, trött, dryg, sprallig och haaat.

Just nu är jag ganska galen och irriterande. Då passar Fuck you bra.

Eller när jag smyger runt väggarna på skolan med mina vänner. Då passar Genesis bra.

Eller när jag känner lugnet efter en stressig dag så kanske Who says? stämmer in.

Eller när jag bara är överglad och lite smyg så kanske Da ya think im sexy? fungerar. En smygig låt till en smygig flicka, helt enkelt.

Nu kanske jag ska ta och stoppa isäng mig själv. Efter att ha lyssnat på Somebody told me.

Godnatt små kamrater, ahahahaha

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback