Senaste Inlägg

Deuces are wild - Aerosmith

Sovmorgon till tusen, jobb i 3 ynka timmar, prat om craziness med min finaste älskling. Ja, det är det enda min dag har bestått av.

Efter det har dagen bestått mest av tänk. Det här är den första dagen på länge jag har känt mig riktigt lugn. Det är dels på grund av min fina mamma, dels på grund av min finaste Jonatan. Och dels på grund av att gitarren har fått utstå lite slagkomp... Det här är en dag att bli kär på, helt enkelt. I livet. Jag är redo för nya utmaningar. HD-ready.

Jag tror jag går ut och skriker lite. Bara för att jag är så glad. Med närmare eftertanke, nej. Jag kan betraktas som störd... Och det vill jag ju inte...

Jag längtar till nästa helg. Då har jag blivit lovad en dans :]

Ah, I love to look into your big brown eyes
They talk to me and seem to hypnotize
They say the things nobody dares to say
And I'm not about to let you fly away

3 Kommentarer

Postat av: Stina den 2010-09-05 @ 13:03:46
http://attherainbowsend.blogg.se/

Åh vad dina ord gör mig glad, min vän :) Puss påre!

Postat av: Kajsi den 2010-09-05 @ 16:11:48
http://madresdiaz.blogg.se/

Men finaste Stina :* Puss på DIG!

Postat av: lol den 2010-09-05 @ 21:49:14

lol


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback