Senaste Inlägg

Lovers in the backseat

Det är inte långt alls kvar till halloween, v.46, jul, sommarlov?, och tills tordag 23/9, dit det alldeles nyss var 10 dagar. Veckorna går snabbt som illrar på extacy!

Och ÅH vad jag längtar till halloween. Linser och diverse annat ska beställas till utklädnad och jag hittade nyss ett par mysiga skor som såg ut såhär. Jag hade en kort och koncis dialog med mig själv om ett möjligt skoköp, men tyvärr har jag alldeles för mycket annat att spendera pengar på.

Scissor Sisters spelas på Spotify, mitt hemprov är ännu inte gjort (men förhoppningsvis efter kvällen) och nu hoppar jag in i duschen eftersom hela jag blev dyngsur efter en lång dags färd mot hemmet på cykel. I need warmth

φ - jag gillar att phi-tecknet ser ut som att det står cp. Inget ont menat.

1 Kommentarer

Postat av: annak den 2010-09-28 @ 17:53:28
http://annaankankarlsson.blogg.se/

det brukar finns liknande modeller på skorna på halens :) Kolla där om du hittar må billigare :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback