Senaste Inlägg

Take a dirty picture for me, baby

Upp och ner, ner och upp. Så ser mitt humör ut för tillfället.

Trevlig kväll på badhuset. Bråkiga ungar och dammsugare som inte fungerar samt två av mina finaste mysmissar Izazi och Mad Dee.


Jag taggar nog helgen, förhoppningsvis. Jobb och umgås med brudar måste vara bland det bästa som finns :]
Jag taggar nästkommande sommar också. Förhoppningsvis har vi ett bartenderdiplom när den är slut.

Nu ska jag ta och gå lös lite på sängen. Hejdaa


Dagens: "Vi sitter och låtsas att vi fimpar cigaretter på olika ställen"

2 Kommentarer

Postat av: jibe den 2010-09-17 @ 09:00:38

haha jag visste att du tycker att jobb är bland det bästa som finns ;) :* puss

Postat av: Kajsi den 2010-09-17 @ 11:48:13
http://madresdiaz.blogg.se/

Jobb är överstruket din smygare :*

Ja, hemmafru räknas då inte till jobb!

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback