Senaste Inlägg

We won't stay trapped on this dancefloor where everyones is sitting down

Jag har haft en underbart mysig helg med en Jonatan som är finast i hela världen. Film, prat och mys har nog helgen mest bestått av. Och ja, lite spö också. Men det förtjänades av min finaste ♥
STORA glas cider har druckits (med resultatet; väldigt varma kinder. Jag är nog lite mesig när det gäller alkohol) och kräftor har ätits för första gången. Gott? Jåhådu.
Jag kan inte säga det här för mycket... Men jag älskar dig Jonatan. För mig är du finast i hela världen. Helt perfekt.

Söndagen avslutades synnerligen bra ändå. Bjuden på mat på Toppen av pappsegull och sen en liten raggarsväng runt Storuman. Synnerligen bra.

Arrest me 'til it hurts - Deportees

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback