Senaste Inlägg

You make me feel like i'm livin in a teenage dream

Just nu skulle jag kunna göra vad som helst (på ett bra och förnuftigt sätt)
Ibland har man sådana kvällar när man tror sig vara oövervinnerlig. Så... Nu tänkte jag dra en repa till Hollywood och bli en famous actress, gå på röda mattan och få en egen stjärna på the walk of fame. Bara så ni vet

 

-Igår var det valboxning här i Storuman. De flesta politiker kan inte ge raka svar. Tycker jag. Troligtvis är jag inte den enda som tycker det.

-Idag fick jag reda på att det kanske blir en resa till Madrid i mitten av november med spanska-gruppen.

-Bio har jag hunnit med ikväll. Eclipse - hittills bästa filmen i serien!

-Även palt hos farmor. Paltkoma var namnet.

 


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback