Senaste Inlägg

8 days a week

Jag skulle nog ha behövt 8 dagar i veckan. Nog känns det att det är mycket att göra alltid, men som sagt - det är en ganska skön känsla!

4 prov, en diskussionsuppgift och projektrapporten. Dessutom skall en idrottsrapport in i veckan. Vet ni varför det är skönt att ha mycket att göra? Då behöver man inte gå och tänka på andra saker som man ältar. Och sedan, nästa vecka, när det är sportlov, så kan man slappna av och känna sig stolt över vad man har presterat under veckan som gått. Och bara ta det lugnt. Förhoppningsvis.


Idag har det räknats matte (2 dagar kvar till slutprovet. Efter det ska jag kräkas på allt som har med matte att göra), prövats rörlighet inom idrott (och ja, jag är tammefan stelare än en död hamster.) och jobbats med min kära Mad Dee. 

Nu ska jag feta mig med polkagrisar och fortsätta med rapporten. Tur att min älskade Stina Ärlemo har skrivandets gåva och att vi samarbetar som två awesomea gudar i någon avlägsen mytologi. 

Eight days a week - Beatles Tribute


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback