Senaste Inlägg

Breaking up with God

För första gången i mitt liv ska jag fylla i en sån här lista och vara helt seriös, och det är för att jag verkligen inte orkar plugga. Jag har kommit på att jag oftast gör såna här ovärda saker för att jag inte orkar plugga. Så nu är det bäst ni läser...



Tio Känslor
1. Saknar du någon just nu? - Ja, faktiskt. Några

2. Är du glad? - Ja, för det mesta.

3. Är du fundersam? - Jajamen. Inte alltid så bra, dock...

4. Är du uttråkad? - Jag tror inte jag har förmågan att bli helt uttråkad. Jag behöver inte göra mycket för att må bra.

5. Är du tysk? - Nja, det tror jag väl inte direkt.

6. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - Yes box!

7. Gillar du någon just nu? - Absolut. Många, många.

Om dig
1. Hur mycket är klockan just nu? - 18.28

2. Namn? - Kajsa

3. Vart bor du? - I Storuman för tillfället. Som jag gjort i hela mitt liv...

4. Hur många barn vill du ha? - Det får jag se då. Minst 2, anyhow 

5. Vill du gifta dig? - Ja, varför inte? Dock har jag absolut ingen brådska. 

6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - Skär. Går tamme inte att äta om man rullar.  

7. Har du ätit sushi? - Ja, och det var inte den mest trevliga upplevelsen i mitt liv. Fisk är inte alls min grej! 

8. Favoritglass? - Isglass! Mmm... Mums. och några Ben & Jerrys. Och Ananas Split på burk

9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - Hörrdö, ja ha inget köksskåp. Så den sket sig

Skulle
1. Skulle du vilja vara längre? - Nja, mycket lite isf.

2. Skulle du vilja väga mer? - Jag är nöjd. Väga mer i muskler isf.

3. Skulle du vilja ha sex nu? - Det var ju också en jävla fråga. Men nej, inte det. 

4. Skulle du vilja dricka dig full nu? - -.- 

Kan
1. Kan du röra på öronen? - Lite! :D

2. Kan du slicka dig på näsan? - Nae.

3. Kan du kolla i kors med ögonen? - Jajamen

4. Kan dina föräldrar lita på dig? - Det kan dom.

5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - Aldrig. Om jag inte är själv

6. Kan du va på en fest utan att dricka? - Absolut.

7. Kan dina vänner lita på dig? - Absolut.

8. Kan du tänka att pierca dig i naveln - Det är inget jag direkt har reflekterat över. Men varför inte?

9. Kan du suga? - På vad? Och vem kan inte suga? :O

10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - Absolut. Jag är inte spenderare.

Har
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - Säkerligen.

2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - Jämt

3. Har du syskon? - En lillebror

4. Har du ljugit på någon fråga? - Nej.

5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - Vita lögner.

7. Har du pussat någon som är fyra år äldre? - Det har jag.

8. Har du haft sex med någon som är två år äldre? - Nänemensan.

9. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - Inte det.

Vem
1. Vem älskar du? - Mina närmsta♥

2. Vem kan berätta allt för dig? - Det är väl upp till dem.


Lite allt möjligt:
1.Har du barn? - Inte för tillfället, haha. Och det lär dröja ett antal år ;)


2.Älskar du någon? - Det kan man lugnt säga att jag gör!


3.Betyder familjen mycket för dig? - Väldigt, väldigt mycket.


4.Är du lojal? - Jag är lojal, ja.


5.Är otrohet okej? - Otrohet är aldrig, aldrig okej. Vilket skyll man än har


6.Tycker du om att dricka dig full? - Faktiskt inte. Måttligt berusad kan vara kul ibland. Jag är ingen drickare.


7.Hemmafest eller krogen? - Bådadera. Båda är roliga, beroende på hur man känner sig och vilka man är med.




Breaking up with God - The Ark


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback