Senaste Inlägg

Feel free

Nu är designen måttligt fixad - kanske inte så personlig, men dock snyggare än vad den hade varit om jag hade satt mig ner och försökt mig på något helt själv.

Igår var en trevlig dag. Min kära lillebror fyllde år♥ och Stefan fyllde år, och han hade födelsedagskalas med sina vänner. Vi drack saft och åt popcorn. Sedan gick de flesta till Trean, medan jag och Iza hade mysigt tillsammans i min bil.

Dagens info:
- Jag hittade en hel cigg på backen igår. Vill någon ha den så hör av er
- Jag har ett sugmärke på min haka -.-
- Min mamma gillar inte citrongräs

Ha en trevlig lördagkväll! Det ska jag ha, med mitt plugg. Och min Jonatan.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback