Senaste Inlägg

From this moment on

Disco ikväll, vilket enligt mig blev otroligt lyckat, även fast alla for hem innan det slutade. Alla dessa flickor som dansar som värsta Beyoncé, och alla dessa pojkar som spelar tuffa, men ändå vågar bjuda upp den där speciella flickan. Stundom önskar jag att jag kunde vara så liten igen. Oskyldig kärlek, är vad det kallas. Så otrolig skön känsla.

Jag minns när man var liten och dansade tryckare. De flesta grabbar var vaksamma och höll sig en bit ifrån, men sedan fanns det vissa som kramade riktigt hårt. Den bästa fanns väl däremellan någonstans - varken för hårt, eller för långt bort.

För att summera; godis gick åt, polkagrisar sålde som smör, de flesta dansade, allting fungerade, städandet gick snabbt och ingen gjorde illa sig förutom en grabb som snubblade över sig själv och slog huvudet i trappan. En riktigt, riktigt lyckad kväll, och ett riktigt lyckat evenemang som tar sin plats bland de många andra vi tänker ordna. Mycket bra. Godnatt på er.

From this moment on


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback