Senaste Inlägg

Guess who just got back today?

Sitter och lyssnar på mitt kära Thin Lizzy medan en jävligt kall dag lider mot sin solnedgång. Jag känner mig lite som en ihopknycklad get just nu. Och sedan är det alla ♥-s dag idag. Vilket har fallit från mitt minne ett antal gånger. När jag tänker efter så är det inte en jättespeciell dag. Hade jag kunnat och haft råd så hade jag gett godishjärtan till mina närmaste varje dag. Men för deras hälsa och min ekonomi så hoppas jag att det går bra att jag ger en bit av mitt eget hjärta istället. Lite protein, sådär.


Jag känner mig ungefär lite såhär. På ett ganska bra sätt.


2 Kommentarer

Postat av: jibe den 2011-02-17 @ 11:26:24

haha åhh du är lite äcklig du :* puss

Postat av: Kajsi den 2011-02-17 @ 12:15:15
http://madresdiaz.blogg.se/

Haha inte alls :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback