Senaste Inlägg

Iv'e been for a walk on a winters day

Mycket att göra nu, och det känns faktiskt ganska skönt. Projektrapport, matte, engelska, svenska, religion och diverse andra privata saker måste göras, och jag trivs med det faktum att jag har ganska mycket att göra.

Dock längtar jag till sportlovet. Åh, så jag längtar. Upp till stugan (det var längesedan sist) och bara vara, för att sedan mysa med mina underbaraste och bara slappna av. You can call me "the Big Chill"  - i'll like it!

Men nu får jag väl säga att jag först och främst längtar till helgen. Imorgon, 18.15, går en buss till Luleå och teaterdagarna då 3 små brudar ska busa och göra Luleå osäkert. Komma bort lite från vardagen. Äta hotellfrukost. Mysa. 

Nej, bäst jag återgår till lektionen... Eller? Nej, just det, det behöver jag ju inte. För vissa är ju färdiga, mehehe. Livet är bra underbart ibland♥

1 Kommentarer

Postat av: Iza den 2011-02-17 @ 20:11:52
http://vaniljzocker.blogg.se/

Big Chill - I Adore You.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback