Senaste Inlägg

Rolling in the deep

Adele - Rolling in the deep


En riktigt trevlig kväll hade jag igår kväll! Med gott fika, visningar av hus, en mycket fin katt vid namn Sandor och prat om övernaturliga ting. Jag har inte mycket till övers för clowner, Steven King, tomtar eller något annat övernaturligt efter gårkvällen. Även fast man ibland lockas att prata om det, säger jag bestämt nej till att någonsin få se något. Och därmed basta.


Bastat har jag gjort idag faktiskt. Det var väldigt lite folk på badet så jag hann faktiskt göra färdigt svenskan, och efter det tog jag en välbehövlig dusch, solade och bastade. Nu skulle jag lätt kunna gå och lägga mig igen. Det blev som lite sent inatt och jag hann inte riktigt sova ut innan klockan ringde... Jag drömde att jag spelade Abe med brorsan och alla skulle naturligtvis slå mig med lasersvärd formade som skidstavar. De säger att man drömmer om det sista man  tänker på, men inte fan tänkte jag på varken Abe, lasersvärd  eller skidstavar.

Nu återgår jag till att stämma min D-sträng som jag äntligen fått och fixat ♥
He bli en bra kväll de här.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback