Senaste Inlägg

Alla som inte dansar är våldtäktsmän

När jag blir stor ska jag jobba i norge med att skala bananer.
LÄNK


 

Va gör man när man är övertrött? Jo, man låter sin kära vän Mad Dee hopa på en, och sin andre kära vän Izazi att slicka på ens näsa. Då blir man genast mer pigg. Sen blir man lika trött igen när man tvingas skriva ett "proposal" på engelska. Sen blir man ännu tröttare när man kommer på att man inte har pratat med varken vaktmästarn eller fritidsledaren om discot (som förövrigt är ikväll) eller, för den delen, handlat heller.

Sedan blir man pigg igen när man får mysa med sina snoriga vänner. Och kanske disca lite till nån awesome musik. Och sälja negerbollar (som förövrigt blir negeranklar när jag ska skriva det på telefonen).

Jag är tråkig. Hejdå


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback