Senaste Inlägg

Ego's stripping

OOOOHHHH vad jag har träningsvärk idag. Träningsvärk i ena vaden, ena låret, ryggen, axlarna, armarna, och sist mmen inte minst - rumpan. Boxing tar på.

Fredagar på skolan är numer inte roliga dagar. Tre tvåtimmars-lektioner som går såååå låååångsamt. But you'll live. I will.

Snart ska jag dra på mig mitt finaste klädesplagg (ica-kassen) och dra mig ner till de undre delarna av Folkets Hus för att prova lite viner och lyssna på musik. Jag vet vad ni tänker: Är hon någon sån där typisk medelålders man som bara utger sig för att vara en 18-årig tjej? För vilken 18-årig tjej provar vin och lyssnar på musik under en fredagskväll? För att svara: Jag är 18 år och tjej. Jag gillar inte vin speciellt mycket heller. Men vad gör man inte för teaterföreningen! Dessutom får jag spendera lite tid med mina fina vänner Stina och Iza. Och det är kvalitetstid.


Godnatt kära vänner. Kan bli en sväng till Lycksele och Duvan Cup imorgon om allt går väl. Går det inte väl så sätter jag mig på skotern och drar en schväng. Hör ni inte av mig förrän nästa vecka lär jag ha fastnat och fått söka skydd i något gammalt björn-ide. Herrå

2 Kommentarer

Postat av: en Larsson, WHUDDUP?! den 2011-01-30 @ 18:38:14
http://www.filmhunger.se

Fredagen är till för finkultur! Synd att du bomma skinnfåtöljen och cigarren bara ;)

Postat av: Kajsi den 2011-01-31 @ 13:41:59
http://madresdiaz.blogg.se/

Fasn! Ja få ta igen det senare. Ja har ju trots allt en cubansk cigarr hemma i min byrålåda!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback