Senaste Inlägg

Every little thing is gonna be alright

Mycket har hänt sedan slutet av 2010. Jag hade en jätte, jätte, jätte, jättebra nyårsafton med mycket, mycket, mycket bra folk och jätte, jätte, jättegod mat och bara mys. Dans och pulkarace hanns med också, och det var en trevlig upplevelse att susa ner för backen i strumpbyxor och skoterbrillor. Fungerar det så kommer bilder sedan, när jag åter återvänt till hemmets vrå.

Min kära myskompis Stina Ärlemo har fyllt 19 bast och det firades med kvinnor i olika former och åldrar i hennes källare med gott fika och trevligt prat. Runt 5-snåret drog vi iväg hemåt för att sova, vilket kändes ganska välbehövligt när man kom hem.

Utöver det har det bara varit en allmän skön början på 2011 (med några avvikelser). Mys med finaste Jonatan, filmkväll med härliga människor och mindre härliga filmer (Pulse 2 och The Crazies), och jobb. Just idag har väl varit en mindre bra dag då klorinatorn behagat upphöra att fungera och klorpumparna bara stått och pumpat luft så att lilla bassängen praktiskt taget är tom på klor. Då är man tvungen att stänga av lilla bassängen, ringa till vår allsmäktige chef Johanna som kan allt, och be henne förklara hur fasen man gör när man ska få igång pumparna igen. Kul.


Fan vad trött jag blev av att skriva sådär mycket. Och nu kom jag på att jag är avundsjuk på Stana och DJ Andrrr (aka gubbstrutten) som ska fara till Kairo imorgon. Ni är så äckliga. På ett bra sätt. Jag önskar er all mysighet och att du, André, inte säljer Stina för mindre än 15 kameler.


Till sist vill jag bara säga att allt kommer att bli bra. Jag vet det.


2 Kommentarer

Postat av: annak den 2011-01-07 @ 19:54:40
http://annaankankarlsson.blogg.se/

Haha, fan vad nice :) Tycker dom har lyckats iår H&M med kläderna :)

Postat av: Anonym den 2011-01-12 @ 10:34:36

ååååh. ja dom är äckliga. jag tänkte precis skriva ett sms till stina, men kom på att det går inte så bra ;) speciellt för att ja inte har nå pengar på mobilen. höhö


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback