Senaste Inlägg

Hollywood

Nej, inte blev det någon pluggning gjord ikväll inte. Istället tog jag brorsan under armen och gick en sväng i snölandskapet och försökte mig på att fånga snöflingor med munnen. Jag kan bara tala om att det är ganska svårt om man springer mot flingorna.

Vilken onödig dag detta har varit. Det jag har gjort av värde är att hämnas på min kära Jonatan som hackade mig på facebook och mätat många utskjutande kroppsdelar till balklänningen. Blir det fel nu så går jag tammefasn naken.
Godnatt

Michael Bublé - Hollywood

2 Kommentarer

Postat av: jibe den 2011-01-12 @ 23:14:43

Haha latis :O du pluggar ju aldrig då du säger det till mig :* och nej, du ska inte gå naken

Postat av: Kajsa den 2011-01-12 @ 23:23:24
http://madresdiaz.blogg.se/

Rättn; Jag pluggar ALDRIG. Men du är latare :*

Och jo, om klänningen inte passar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback