Senaste Inlägg

I can see your underwear from down here

Royal Republic - Underwear

Ja, mina kära vänner. Jag har, typiskt nog, inte så mycket att säga mer än att jag har (eller rättare sagt - har tagit tummen ur) och ska börja träna. Ikväll börjas det med boxing, nästa vecka har jag lovat min Iza att följa på volleybollen och idag pratade jag och min chef på badhuset om att börja träna handboll. Och det känns bra.

Nu tänker jag låta mig förnedras något så fruktansvärt, och sjunka till en f14 nivå genom att köra frågestund eller idéstund eller vafan ni nu vill kalla det. Detta bara för att ni ska ge mig idéer, annars är jag rädd att bloggen läggs på hyllan en stund bland allt annat undanlagt, som till exempel träning (som nu tas ned), pluggning, min koordination, min styrka och min hjärna. Tackåhej


Så fråga mig. Och fråga vad ni vill. I'll answer.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback