Senaste Inlägg

Stamp on the ground

Ja, gårdagen blev inte riktigt som jag tänkt mig. Det blev att dra iväg till Duvan och spela med "Black predators" i en match. Egentligen skulle det bli två, men eftersom ungefär hälften av laget ådrog sig skador så lämnade vi WO sista matchen och for hem lite tidigare än tänkt. Dock hann vi (nästan hela laget) dra iväg på Golden Bar och käka innan hemfärden började. Väl på Golden blev jag mobbad av både två grabbar som tyckte att blondiner är korkade, och även kyparen som undrade hur länge jag hade bott i Sverige eftersom jag råkade uttala schnitzel fel. En riktigt rolig kväll, för att summera. Dessutom hann jag träffa finaste Anna Svensson, Ida Olofsson och diverse andra trevliga människor från Storuman. Jaa ni, det här är nog något jag skulle kunna tänka mig att göra om.

I fredags var det som sagt vinprovning. Vin är inte gott, men det var faktiskt riktigt intressant att lära sig hur man nu ska göra om man ska prova vin fler gånger. Dessutom var musiken underbar, och flera dancemoves visades upp när motown spelades och när folkhög uppträdde. Nya ansikten, nytt folk att prata med. Kul var det, och det gör jag gärna om - dock utan vin.

Idag har jag för en gångs skull klivit upp kl. 9 (som betyder att jag kommer att somna ungefär kl 8 ikväll) och hjälpt till att göra mammas tårta, vilken blev awesome.

Nej, gott folk. Nu ska jag ut med skotern. Hejdaaaa


Btw, hittade en låt jag kommer ihåg från konfalägret i åttan. Koka-Kola Veins


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback