Senaste Inlägg

They call me black Jesus, white Moses

Ja, jag tycker att sånt här är kul. Okej då.

ÅRET 2010:

Hur har året 2010 varit för dig? Ibland bra, ibland dåligt. Inte mitt bästa år dock
Bättre än förra året? Absolut inte. Inget slår 2009.
Har du träffat några nya vänner? Jajamensan.
Någonting du aldrig kommer glömma från 2010? Stockholmsresan, balen, Madrid-resan bland annat.
Har du flyttat under år 2010? Nenemensan, men jag hade gärna velat. Bara för att jag är sugen på att inreda :]
Har du hittat en ny låt som du älskar? Chelvfallet!
Isåfall vilken? If i had you! Fuck you!
Har du druckit alkohol? Nej, jag är nunna.
Har du rökt? Nunna.
Har du kysst en främling? Nja, Jonatan är väl ingen främling direkt.


KÄRLEK:

Hur har din kärlek varit 2010? Jotack, mkt bra.
Har du varit kär? Men dumma. Självklart.
Har du sagt jag älskar dig till någon? Indeed, I have!
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Jaharu!
Har du haft sex någon gång under året? Jag är nunna och lever i celibat.


SORG&HÄMD:
Har någon i din närhet tagit självmord? Nej nej nej.
Har någon i din släkt avlidit? I släkten, ja. Alla är vi människor.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Ja, Jonatan. Jag är mansmisshandlare.
Har du varit i slagsmål? Jag är nunna. Så ja.

PERSONLIGT:
Har du gjort någonting du ångrar?
Ja, men det gör man väl ändå varje år. Eller? :O
Har du skämt ut dig? Nej. Sånt gör jag aldrig ;)
Har du ljugit för en vän? Jag ljuger aldrig.
Har du varit ute en hel natt? Kan väl hända att jag var, ja :)
Har du blivit tagen av polisen? Nej nej nej, jag är ju nunna.
har du sovit i samma säng med någon av det motsatta könet? Ganska dum fråga.
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? Jaharu

SKOLAN&FRITIDEN:
Vilken skola går du i? Luspengymnasiet
Har någon varit elak mot dig i skolan? Nej. Ingen vågar
Hatar du någon i din skola? Nej nej nej.
Har du gjort något framsteg? HAHAHAHAHAHA. vänta... HAHAHAHA. Kanske det.
Har du haft alla rätt på ett prov? De vete fasn!

VÄNSKAP:

Har du träffat nya vänner? Jao man!
Har du förlorat en vän? Nej nej nej.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Ja :)
Har du gått bakom ryggen på en vän? Nej nej nej.
Har du ljugit för en bästavän? Jag ljuger inte. Aldrig
Har du haft en relation med en vän? Ja! Jonatan är ju faktiskt min vän. Iddi


Inatt drömde jag att jag sparkade ett vildsvin (nog för att han attackerade mig först) så att beten gick av. Jag fick jätte, jätte, jättedåligt samvete och plötsligt förvandlades svinet till Dan Ekborg. Det var en olustig upplevelse.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback