Senaste Inlägg

Trashin' the camp

Det fungerar inte längre att lägga in bilder här. Det bara står och laddar hela tiden (dfjhfkdkgt&%/E"#). Jag fick ett bra råd av min käre vän Mad Dee; "Skriv till Blizzard" "Är inte det WoW?" "Jo, men dom kan allt"

Nu är jag nyss hemkommen från jobbet där vi har haft fullt upp hela dagen. Hela 2 människor har badat! Helt jävla sjukt. Så mycket människor brukar det aldrig vara på lördagar. Och om ni hemskt gärna ville veta så fungerar klorinatorn (överlycklig tjej).

Just! Jag drömde inatt att jag blev utvisad från Spanien efter att ha sprungit runt klädstånd med ordningsvakter efter mig. Jag blev jätteledsen, och en av ordningsvakterna tröstade mig genom att halvt krama ihjäl mig. Sedan vaknade jag. Sjuk dröm.

Nu ska jag mysa en stund i min ensamhet, spela lite gitarr, fika lite, fundera lite, för att sedan spendera en mysig kväll framför TV:n med mina föräldrar och möjligtvis en eller annan brud. Hare gött, hej


Trashin' the camp - 'N Sync, Phil Collins

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback